Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Παρουσίαση μελών: Σωτήρης Ραυτόπουλος





Σωτήρης Ραυτόπουλος:

Γεννήθηκε στις 19-12-1965 στην Αθήνα. Σπούδασε και ασκεί το επάγγελμα του αρχαιολόγου. Είναι άγαμος

Συνέντευξη:

Πότε άρχισες να ακούς μουσική και πότε αγόρασες τον πρώτο σου δίσκο;

Τα πρώτα μου ακούσματα ήταν από τον αδελφό μου που έπαιζε φλάουτο σε μικρή ηλικία και συνειδητά ροκ μουσική από το 1980. Ο πρώτος μου δίσκος ήταν το Sgt. Peppers των Beatles.


Τι σου αρέσει περισσότερο να ακούς; πες μας μερικά αγαπημένα σου άλμπουμ.

Μου αρέσει περισσότερο η σκηνή του progressive rock (αρχές των σέβεντις) χωρίς να αποκλείω όμως την υπόλοιπη ροκ σκηνή.



Jethro Tull - Songs From The Wood
Genesis - Nursery Crime
Joe Farell, George Benson - Beyond The Ozon
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
Bob Dylan - Highway 61 Revisited
Wishbone Ah - Argus
Al Stewart - Chronichles
Elvis Presley - Rockin Days
Jethro Tull Tribute - To cry you a Song.

Ποια ήταν η πρώτη σου συναυλία και ποια η καλύτερη που έχεις παρακολουθήσει;

Η πρώτη μου ήταν η συναυλία του Zbigniew Namysłowski το 1983 στην Αθήνα και η αγαπημένη μου το 2003 των Jethro Tull στο Ηρώδειο (Living In The Past Tour).



Έχεις κάποιο άλλο αγαπημένο χόμπυ εκτός από τη μουσική;

Μου αρέσει πολύ η λογοτεχνία επιστημονικής φαντασίας και αρθρογραφώ σχετικά όταν έχω χρόνο. Είμαι φίλαθλος του Παναθηναϊκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: