Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Παρουσίαση μελών: Ηλίας Σιτές


Ηλίας Σιτές:

Γεννήθηκε στις 30-3-1966. Σπούδασε Τουριστικές Επιχειρήσεις στο ΤΕΙ Πάτρας και είναι ελεύθερος επαγγελματίας και άγαμος.

Συνέντευξη:

Πότε άρχισες να ακούς μουσική και πότε αγόρασες τον πρώτο σου δίσκο;

Άρχισα το 1978. Πρώτα ακούσματα από την εκπομπή του Γιάννη Πετρίδη ΠΟΠ ΚΛΑΜΠ.
Τον πρώτο μου δίσκο τον αγόρασα το 1979 και ήταν το Never Mind The Bollocks των Sex Pistols.



Τι σου αρέσει περισσότερο να ακούς; πες μας μερικά αγαπημένα σου άλμπουμ.

Περισσότερο μου αρέσουν όσα παίχτηκαν από το 1967 έως το 1980 στο χώρο του Ροκ αλλά μου αρέσει και η Ντίσκο όταν ήταν στην ακμή της.

Sex Pistols - Never Mind The Bollocks
Magazine - Play
AC-DC - Highway To Hell
Clash - Sandinista
13 Floor Elevators - Psychedelic Sounds Of
Moving Sidewalks - Flash
Frank Zappa Freak Out
Rory Gallagher - Same
Rory Gallagher - Calling Card
Pink Floyd - Wish you Were Here
Bad Company - Bad Co
Camel - Same
Blood Sweat Tears - Child Is Father To The Man
Peter Green - In The Skies
Joe Cocker - Sheffield Steel
Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
Cream - Disraelli Gears
The Beatles - Sgt. Peppers
Eric Clapton - Just One Night (live)
Talking Heads - Remain In Light
Police - Regatta De Blanc
Paull Weller - Wild Wood
Rainbow - Same
Cure - The Head On The Door


Ποια ήταν η πρώτη σου συναυλία και ποια η καλύτερη που έχεις παρακολουθήσει;

Η πρώτη μου ήταν συναυλία των Dire Straits το 1985 στην Αθήνα και η καλύτερη αυτή των Black Sabbath το 2005 στη Μαλακάσα.



Έχεις κάποιο άλλο αγαπημένο χόμπυ εκτός από τη μουσική;

Το World Of Warcraft (pc game)
Γενικά είμαι κομπιουτεράς.
Μου αρέσουν τα σπορ και είμαι Ολυμπιακός (Γαύρος).
... Κάνω και ποδήλατο

Δεν υπάρχουν σχόλια: