Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Παρουσίαση μελών: Ηλίας Καλπούζος





Γεννήθηκε στις 4 Απριλίου1983

Συνέντευξη:

Πότε άρχισες να ακούς μουσική και πότε αγόρασες τον πρώτο σου δίσκο;
Μουσική άρχισα να ακούω αναγκαστικά από βρέφος αλλά από επιλογή μου από την έκτη δημοτικού. Η αρχή έγινε όταν άκουσα για πρώτη φορά το Imagine του Lennon. Δίσκο βινυλίου δεν έχω αγοράσει ποτέ αλλά το πρώτο μου cd το αγόρασα εκεί στην έκτη δημοτικού.


Τι σου αρέσει περισσότερο να ακούς; πες μας μερικά αγαπημένα σου άλμπουμ.
Rolling Stones, Beatles, Metallica, Tool, Stoner Rock και γενικώς από όλα τα είδη αν κάτι είναι πραγματικά καλό.
Εξάλλου στη μουσική δε χωράνε ετικέτες.

Αγαπημένα άλμπουμ:

File:The Doors - L.A. Woman.jpg

The Doors - L. A. Woman
Led Zeppelin - II
Led Zeppelin - III
Pink Floyd - Division Bell
Deep Purple - In Rock
The Beatles - (60-70)
Rolling Stones - Bridges To Babylon
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Metallica - And Justice For All
Τρύπες - Τρύπες
Jimi Hendrix - Blues


Ποια ήταν η πρώτη σου συναυλία και ποια η καλύτερη που έχεις παρακολουθήσει;

Γενικώς δεν έχω παρακολουθήσει πολλές μεγάλες συναυλίες, αντιθέτως μου αρέσει να ακούω μικρά συγκροτήματα και κυρίως άγνωστα στο ευρύ κοινό.

Έχεις κάποιο άλλο αγαπημένο χόμπυ εκτός από τη μουσική;
Δυστυχώς μόνο η μουσική είναι το χόμπυ μου και όταν δεν ασχολούμαι με αυτή πλήττω αφόρητα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

keep on rockin boy,now you are in the right place......